.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كسب مقام نخست مازندران در كاهش تصادفات جاده اي

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: با توجه به ترافیک موجود در برخی شهرهای استان ، در جهت ساماندهی حمل و نقل درون شهری و برون شهری برنامه های جدی در دست اقدام داریم.
 روح الله قهرمانی چابک با بيان مطلب فو ق در جلسه شورای ترافیک استان افزود: تمامی خودروهای شخصی که در داخل و خارج شهر فعالیت می کنند ساماندهی خواهند شد.

وی تصریح کرد: باید با واقع بینی به  نا هنجاری ها و نابسامانی های مربوط به حمل و نقل به ویژه خودروهای شخصی  ساماندهی شود.

قهرمانی اظهار داشت: طی 7 ماهه گذشته مازندران در تصادفات درون شهری با 117 نفر کاهش مرگ و میر نسبت به مدت مشابه سال قبل ، معادل 33/1 درصد کشور و رتبه اول را کسب نمود.

وی اضافه کرد: در بخش درون شهری نیز با کاهش 65 نفر کشته نسبت به سال گذشته و  حائز رتبه دوم در کشور شده ایم.

معاون عمرانی استانداری مازندران گفت: استان مازندران در مجموع  در بخش تصادفات درون شهری و برون شهری با 19/1 درصد کاهش حائز رتبه نخست در کشور شده است.

قهرمانی تصریح کرد: در مورد مصدومین و مجروحین ناشی از تصادفات نیز استان با 556 نفر کاهش ،رتبه سوم را در کشور کسب نمود.

وی بیان داشت: در راستای روان سازی ترافیک شهری و بهینه سازی حمل و نقل شهری 99 اتوبوس به شهرهای ساری ، بابل ، قائمشهر ، آمل تا 5 ماهه آینده واگذار خواهد شد. همچنین تعداد 231 دستگاه مینی بوس درون شهری به 13 شهر دارای اولویت استان واگذار می گردد. 973 دستگاه تاکسی نیز برای تقویت حمل و نقل به استان اختصاص یافت. 

قهرمانی در ادامه جلسه شورای ترافیک استان گفت: طرح پارک ترافیکی برای اولین بار با اخذ 30 درصد کل اعتبارات این بخش از کشور با هدف آموزش جهت استفاده کنندگان سیستم حمل و نقل به خصوص دانش آموزان با اعتبار اولیه یک میلیارد ریال توسط اداره حمل و نقل و پایانه های استان مازندران به تصویب شوراهای ترافیک رسیده است.

معاون عمرانی استاندار مازندران اظهار داشت: طرح ایمن سازی مدارس حاشیه راههای استان با اخذ 25 درصد  از اعتبارات این بخش در کشور در 52 مدرسه استان در آموزش های ایمنی و ایمن سازی فیزیکی در استان توسط اداره کل حمل و نقل و پایانه ها به اجرا در آمده است.
 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

masume az bonn 16 دي 1385
basalam,kash baraya har shahr tedadi mashine ambolans ham kharidari va vagozar mishod,ta magruhin sargardan namanand.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.513 seconds.